jävla idiot

alla haar varit så arga på någon att man bara vill gå fram och peta på den så den försvinner.
Kanske inte föralltid men ett bra tag, slippa se den bara.
Just så kände jag igår. Men idag ska det få ett avslut, sen ska jag varken bry mig eller tycka synd om honom.
Han beter sig som att han är 13, jag känner med dum om jag skulle skriva att han ser ut som 13, därför gör jag det. Jag träffade hans kompisar igår på krogen (ja, jag va nykter) hur trevliga som hellst!
men när jag såg honom steg temperaturen 100 grader. jag va så arg. Men jag kunde inte gå förbi honom, jag gick en omväg (nu är det jag som är 13) men jag vet inte vad jag skulle ha gjort.
Jag träffade William precis efter att jag hade sett "honom" så det va väl tur det.

Så måste jag väl tillägga att jag lyckades med "mitt eget vad igår" att få Elina full. Behöver jag säga mer än att vi åkte från krogen klockan ett?
Hon drog en rätt skön kommentar när vi skulle åka in till stan
- Linda, du måste med ut på korgen! Jag bjuder dig på så mycket sprit du vill ha.
- Jag kan ju inte dricka.
- Varför inte?
- Jag käkar fortfarade penicellin och så kör jag.
- Gör du?

Inte alltid lätt att vara full. Måste ringa och kolla om hon lever!

Att inte göra någonting söndag, eller jo.
JAG SKA HA TILLBAKA MIN NYCKEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0