Freeeeedaaaaaaaag!

kunde ha varit en bättre fredag om jag inte hade käkat penicellin. Då hade jag suttit med ett glas rött just precis nu!

Potatisen står i ugnen, biffen ska jag steka snart sen blir det champinjonsås till det. Till efterrätt är det gooodis :) känns som jag inte ätit det på flera månader.
Idag va det en som kommenterade hur tråkiga fredagar vi har "nästan som att jobba sista dagen innan fyra veckors semester"
Ni kan väl bara tänka hur kul det kan vara då? Men nästa fredag är det tagg! tagga till tusen!
Tänkte bara ha fredagsmys med mig själv. Skulle ha träffat honom ikväll, han är halvsjuk och har en viktig dag imorgon så det får bli någon annan dag. Men jag är inte ledsen för det. För jag känner verkligen att jag ville vara själv ikväll.

Lyssna på skön musik och ha tvn i bakrunden och äta god mat.

(detta är inte ett aprilskämt)

nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0