dessa personalfester ....

Om ni ska försöka hålla saker hemligt så kan jag säga såhär: Jobba aldrig på ett dagis, iaf inte ekhagen.
Jag har fått stämpeln "soffan"
Malin frågade mig igår på jobbet och jag svarade lite snyggt som slutade i att hon låg på golvet och skrattade, igår på olearys frågar min gamla jobbarkompis varför jag har plåster på armen, Malin, Sofie, Emmelie och Louise brister ut i as garv. Jag springer till baren för att inte höra vad dom kommer fram till, dom kom fram till att kalla mig soffan. Tack kära jobbarkompisar. Fast det va ju "bara" 15/25 som satt där så det va ju lugnt tyckte emmelie :)

Emmelie och jag drog vidare till pitchers, klappkalas blev jag.

Jag ska ut ikväll oxå. Fy fuuuun:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0