Då så

Sitter hemma hos mamma och pappa, dom ska precis lägga sig.
Det är så skönt att bara vara hemma ibland. Varit en kalas dag verkligen.
Började sju, slutade två. ÅKte och sa hej till Elina som låg coh pressade för att bli brun. (hon ser jätte blek ut i solen men när man går in är hon jätte brun) så beskrev hon det iaf.
Åkte och handlade med mamma, en tur på systemet utan att visa legg "Dom trodde nog att vi va syskon" Ja, det trodde min mamma iaf.
Hem och fick en tur med pappa på motorcykeln, så skönt va det att åka idag. Lagom varmt och bara sitta och njuta.
Keeeeeeek och så skulle vi på fotboll, jag och pappa på varsin cykel. Alla som har varit hemma hos mig och ska till ip vet att det är uppförsbacke heeeelaheeeela vägen. Jag fick mammas cykel, som tydligen växlar ite när den vill. Från ettan till tvåan mitt i den jobbigaste backen. Vi va helt slut när vi kom fram, och fick se en 0-0 match.
När vi skulle cykla hem hade vi tävling vem som skulle komma först, vinnarskallarna kom fram och vi trampade som tokat tills jag tappade något. Stannade och hoppades att det inte va min mobil eftersom det kom bilar efter oss. Vände och fick se att det va delar från cykeln. Tänk hur fort jag cyklade! :)
vi skrattade och kom hem till mamma och skrek: Sätt på ettan, det är så ska det låta. Men det va ju tydligen inte fedag som vi trodde och jag tog mammas skor och gav mig ut på en promenad med Joakim. Skönt att vara ute och gått när man har ätit som en flodhäst.

Nu är kvällen slut och jag längtar tills att få ta på mig bikinin imorgon och steka fläsk!

Herrrrrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0