Lördag hela veckan

Allting har blivit helt omvänt.
Jag vet inte om jag ska tacka den, men jag tror det. Tack!
Har jobbat som en skit hela veckan och snart ska jag "bli själv"
När jag har slutat imorgon ska jag hem till farmorochfarfar. hon hade bakat bullar till mig.
Men dom alla vet är det snart lördag och min fredag kommer säkert se ut som en lördag, tyvärr!
Jag ska träffa mamma och pappa hela lördagen! catchiiiiing.
jag sitter och lyssar på try sleeping blbllbla. jani, vilket liv man har. Ida ska komma hit nu så jag får ta min andra halva just nu.
Klockan står på tio i sex, jag längtar redan!
Nej ni, livet går inte under. Även om man mår skit i vissa stunder i livet. Men välkommen till verkligheten!

nu kommer hon.

Ni köööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0