kär

torsdag idag och fredag imorgon, betyder att världens bästa matilda fyller år! Och blir hela 22 år gammal!
allt är nästan som vanligt, jag fick reda på häromdagen att jag va kär utan att veta om det. haha
kan berätta för alla att det är det sista jag vill och är nu.

Jag lever själv, jag är singel och ska leva det ett tag till.

Jag trodde det skulle vara jobbigt att sova själv, men vet ni hur skönt det är? har lyckas få två sova här en natt, Elina och Ida efter krogen. men frågan är om dom vill komma ihåg det?:)
Börjar jobba tio idag, sen ska jag planera för imorgon, träffa Ida och Sophie senare och få hjälp med sakerna..

Men idag kan det bli roligt på jobbet utan att avslöja för mycket.

men snart styr vi bilen mot sköllersta och jobbar lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0