inte alls

Ibland kan man tro att det kommer bli en helt vanlig vecka, det trodde jag.
Söndagskvällen va helt underbar med Ida, chokladmask, tjejsnack och en beckfilm. Den kunde inte ha slutat bättre, tyvärr måste jag skriva det.
Jag va sjuk när jag skulle upp till jobbet, åkte iväg iaf och fick jobba i 45 minuter när jag tog bilen hem igen. men tog nya tag i tisdags och har hållt i hela veckan.
Imorgon är det fredag menas att det är sista dagen på jobbveckan. men det är nog den ända gången jag kommer skriva att jag inte vill vakna imorgon. jag är "laddad" men det känns som den dagen kommer ta all kraft ifrån mig fast jag ska på maskerad på kvällen samtidigt som mamma för ha förpärla hemma hos mig.
Jag fick lite energi idag när jag fick en påse som innehöll två par skor. glad tills jag kom hem och insåg att jag behöver göra det och det. men nu är det bra och sängen väntar!

Jag vill, jag ska och jag kan.

"från och med du"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0