vi fortsätter

igår när jag kom till jobbet sa nästan alla:
Jag sov hela söndagen!
En hade filmat och sa att jag skrek BROLLE! och det stämmer, han är så himla sjukt snygg! livetskille!

Desvärre när man har personalfest hade jag inte räknat med att bli sjuk, men det fick jag på köpet.
Tjejerna på jobbet trodde att vi hade någon bakom oss som hade halsfluss. Bara för att tycka lite synd om tror jag det oxå!

Ingenting är som man tror, det är inte mina veckor och kvällar heller. Men som man brukar säga, Vad gör det om 100 år?
Det är mitt motto just nu. Man lever bara en gång och detär nu! Meeeeen det är komiskt måste jag säga, jävligt komiskt.

Jag slutade tidigt idag, så jag har lyckas fixat en julsockerkaka och en rulltårta med saffran och färskostfyllning med apelsinskal. Succé? jueeeep! Daniel och Ida kommer snart och gör ett uttalade.

Helgen blir slutet på en stor saknad, jag ska träffa världens bästa Lisafisa. Saknar den tjejen för varje minut som går, allt hon och jag har missat kan vi nog inte ta över en dag. Utan det skulle behövas två veckor och lite till. Dessvärre skulle hon döda och skratta åt mig samtidigt men det tar jag om vi hinner prata om det! Hoppas inte på repriser från dom andra utgångarna i stockholm. Iaf inte en av dom, det va himla tråkigt på alla ställen.

Imorgon ska jag oxå träffa Matilda och Mango som jag inte träffat på väldigt länge. Men först ska jag jobba hela dagen!

Lite kaffe på det här, och massa kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0