det är det dagen to det betyder att det är fredag imorgon!

Jag är så lycklig! Just nu när jag sitter här i en lägenhet som jag verkligen älskar. Varje hörn, varje del men mest soffan.



Idag för två månader sen va jag på förfest och skulle vidare ut på krogen. Alla vet, dom såg. Jag vet inte hur mycket jag ska kunna tacka henne. Men hon är mer än guldvärd! Om jag fick önska mig vad jag vill är det henne. Låter sjukare än vad det är!

Jag har just fixat tvätten, jag ska bara hänga upp dom sista om mindre än en timma! Jag tänkte köra lite torsdagsfest eftersom jag är ledig imorgon. Jag ska festa till det med "ett" glas vin.
Jag måste bara gå iväg till närmaste köp och fixa vitlöks saken. men det är ju bara torsdag en gång i veckan.

Så nu köööör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0