Tisdag nr 6

Igår hann jag inte, åkte till mariberg direkt sen till Sophie för en latte på grodan och sen till Ida för att hälsa på.

Ja helgen, jag orkar inte ta det långt.
Lördags gick jag in till Matildas lägenhet där det va två tjejer som sa att det lät från toan, det brukar det göra.
Men det brukar inte vara vatten överallt. Securitas kom och killen va svag.
För när jag och matilda kom tillbaka till lägenheten på söndagen va det nu inte bara badrummet som va fullt.
Köket oxå! Kaos! Men så kom det någon och "fixade" det hela. men på köpet fick matilda en tork och en katt mindre. (Mango fick åka med mig och mamma till kumla)

Oh, pappa kom precis upp med ett vykort från william:) Han va på vykortet!

Ikväll ska det vara en far&dotter kväll.
Sjuktligt varmt för att vara den 18 maj, va 24 grader ute förut. Utan att solen va framme!

Nu ska jag äta något sen är jag riktigt trött idag. Kan bli en tv stund innan vi ska iväg!

Måste kolla vad jag ska ha med mig oxå

Älskar dig William!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0