Söndag nr 3

"solen i ögonen"
Dagens väder kan man väl säga att man bara älskar! suttit ute exakt hela dagen. Frukost ute och mat ute, underbart!

Gårdagskvällen bjöd på grill&vin. mysigt, men så som vanligt när jag och matilda ska hitta på något så "kör tåget inte längre på spåret" Börjar först men svenska hits "som alla kan" vidare till the pinks och dr bombay.
Efter flaskan va slut så la vi oss och kollade på film. Jag i hennes tvåsitts soffa men jag klagade inte för det. 
Matilda somnade på stört och jag väntade efter ett svar, som jag fick.

Min favorit kille hörde av sig igår, fick söta sms så jag kunde sova ordentligt på natten. jag skulle få ett telefonsamtal någongång under deras resa i hunduras, men vet dock inte när.

Och dagens: jag har solat, jag har fått märken, jag har blivit brun, jag har blivit lite röd. Men vet ni? Om tre veckor är jag nog mer brun, röd, har solat mer och fått massa märken!

                                        (fredagen)

 

                                                   (lördagen)


Kommentarer
Postat av: M

Jag är mer kräftröd.. Smaka?

2010-05-03 @ 14:54:57
Postat av: Linda

Haha, solade ryggen lite idag oxå.

Smaka? sugen?

2010-05-03 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0