nr 2

skönt att denna dag snart är slut, jobbade en stund sedan tog jag bilen till Elina. Vi har varit på sveas för en latte och snackat massor. Vet inte alls vad vi pratar om alla gånger men vi skrattar och vet exakt vad vi menar.
Något vi vet är att vi ska hitta på något roligt till sommaren, hon flyttar ju till hösten ner till gbg så nu får vi passa på.
Så kommer hon "bo" här hemma när jag är borta för att se solen.
Imorgon ska jag träffa Emelie, inte träffat henne på jätte länge! Ska bli riktigt roligt och se hur mycket vi har och prata om men om jag tror rätt ska vi nog till grodan. Sugen? haha.
Tänkte lägga mig snart för att orka upp imorgon, helt ärligt skulle det vara jätte skönt att ha william här och få en godnatt kram. men jag fått fixa en slängpuss som han fångar på andra sidan.

skriver masor om honom, men jag saknar honom som tusan och när han kommer hem kommer jag bara vara lycklig.

jaja, slå på en film och läsa lite under ögonlocken? låter som en kalas idé!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är arg för att jag inte hann träffa dig nu, på mig själv då :)

Men är ju sjuk, orken lämnade kroppen helt :(

Men snart, saknar dig <3

2010-05-06 @ 13:53:15
URL: http://emelielindohf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0