Måndag nr 4/5

Vilken helg!
Fredags hämtade jag Carro på flygplatsen. Jag va överlycklig! Gick på marieberg och sedan åkte vi in till hennes bror inne i stan. Kvällen träffade vi Ida så va det genast trött och jag fick sova.
Ida sov här så jag vaknade som alltid tidigt, vi åka in till henne och fixade och donade. (köpte soffa till henne och färgade mitt hår)
Sen vidare till Sophie på för fest och kvällen slutade på satin. Riktigt roligt faktiskt. Sov hos ida och blev männsika idag.
Senare ska jag träffa Williams mamma och kanske svänga förbi Ida en sväng.
Imorgon ska jag kanske hinna träffa Matilda, Elina och Sophie. Sen måste jag packa till skövde som blir någongång under onsdagen till några dagar efter. Sen måste jag (läs mamma) tvätta kläder till resan för nu är det mindra än två veckor kvar!

Nu har halva tiden gått exakt. Nu om fyra veckor jobbar jag nu och sen ska jag äntligen få träffa min underbara och få krama honom som jag inte gjort då på åtta veckor.
Han ringde igår kväll, satt på en buss till? alla dessa namn något på N iaf! Nicaragua ni ser vilka namn det finns.
Aja, lägga sig i soffläge och sedan dra sig inåt staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0