måndag nr 3

eftermiddagen har varit en riktigt skit dag!
Mitt öra värker och hostan och näsan vill inte ge med sig.
Jag är trött och samtidigt pigg, jag vill bara lägga mig i sängen och sova tills imorgon.
Det är jobbigt att behöva sakna hela tiden, gå runt att vara orolig att det ska hända honom något.
men tiden har gått fort som alla säger, jag håller med. Men det jobbigaste är att det är 5 veckor kvar. det ska gå lika länge igen och sen två veckor till.
Redan trött på hans resa, glad för att han får se saker men nu är det faktiskt dax att komma hem.

Jag är glad att det finns flyg, för om några veckor ska jag åka. men jag vill kunna vara glad själv, förstår inte hur det kan vara så jobbigt?
Jo för jag älskar honom och jag vill ha hans närhet hos mig.

ska låsa in mig på rummet och hoppas att jag vaknar till en bra tisdag.

Saknar dig Wille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0