Lördag nr 5

Vilken semester!  kom hem för två timmar sen, har hunnit sola ute.
Ska snart packa för att röra mig mot kumla och sedan vidare mot staden.

Jag har varit på "husvagnssemester" Landade i väring i onsdagskväll. Skulle vara där till fem men fick jobba några extra timmar så jag kom ner till halv sju. Spö regn första natten! Sen va det uppehåll hela torsdagen och då va det stan som gällde för hela slanten.
Jag va överlycklig när jag skickade sms till Lisa och berättade att jag hade hittat en hatt.
Men jag blev full i skratt när jag fick tillbaka "Men det har jag ju oxå köpt"
Men jag blir ju aldrig förvånad längre eftersom vi gillar samma saker och köper nästan alltid samma saker oxå.
Grillade på kvällen och tog några glad rött. Gött!
Blev samma visa igår stan och grill.
Men när vi kom tillbaka från stan spelade jag fotboll med Albin (4år) jag blev helt slut så jag satte mig och fiskade lite. Blev förbannad på fiskarna när (flötet?) hoppade. Så ringde pappa, precis då nappar det. Jag sitter i telefonen och skriker medans alla andra runt omkring mig skriker DRA UPP!
Så då fick jag min fisk, lämnade spöet till Knutt och sprang därifrån.
Idag läste jag bara klart boken sen åkte jag.
Men det har inte regnat så mycket mest på nätterna.

Fått två samtal från min käraste på andra sidan.  Nu är det inte lång tid kvar. Tre veckor på måndag!
Helt sjukt hur tiden har gått fort.


Hoppas ni tänker vad som händer nästa helg. AAAAAAAAAAAHHHHHHH jag ska flyga om mindre än en vecka.
Har beställt tid hos doktorn så jag inte ska bli så rädd.

Nejni, ikväll ska det bli lugnt!
Om en timma ska jag vara hos Elina, dax och börja packa lite kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0