Fredag nr 6

"sovmorgon" grattis, vaknade kvart över sex.
Hunnit med mycket iaf, varit i kumla och ätit frukost med Elina. Handlat det sista (inte en dag försent), apoteket, pratat med Mamma, pappa, emelie&Lisa.

Västan är överfull! Jag har inte lagt ner allting och jag vill inte veta hur jag ska kunna stänga den. Men dom tur är kommer massor försvinna innan jag åker hem. (Gud jag tänker redan på hemresan)
Jag tänkte nu försöka kolla så jag har med mig allting och sen fixa handbagaget.

Pass
Pengar
och
P-piller
är väl allt som behövs.
Har tänk på en fråga hela dagen:
Får man ha med sig p-piller i handbagaget. Elina visste inte, mamma visste inte, Emelie visste inte meeeen hennes mamma visste! Jag får det!
Och
Prit! eller smultronvin!

Nej ni, nu ska jag åka om tre simmar på semester!
Ska fixa väskan och äta något innan vi åker!
Ha det fint i sverige så hörs vi den 4 eller 5 juni.
Och ni! 5 juni är det sommarfest vid grodan! TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0