FREDAG nr 4

vilken lugn och fin dag.
Vaknade först vid fem, sen halv sex och då va det ingen idé att somna igen. Gick upp vid sex och hade verkligen tråkigt. Mamma sprang runt och pappa sitter bara helt tyst.
jobbat och nu har jag lämnat alla lappar för denna månad så vi är det bara det roligaste på fredagen kvar!
Ska snart hoppa in i duschen fixa mig sen ge mig ut till marieberg för ett köp. Fråga inte vart för jag vet inte vad jag ska ha än.
Sen ska jag åka till flygplatsen och hämta carro där kommer väl helgen bli kul.
Imorgon blire något med tjejerna sen söndag ska jag fixa rummet och kolla vad jag ska ha med mig till skövde. Ska bli riktigt kul där!  Seeeeeeeeeeeeeeen när jag kommer därifrån är det mindre än en vecka kvar. Fan va skönt.

Lisa hade skickat ett sms när jag jobbade. kuuuuuuul att hon är i london och shoppar mer än någonsin?!
Nej nu måste jag hoppa in i duschen och leta på kläder till kvällen. Vad är det som händer ikväll? AhaAha.

Saknar wille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0