hualiga

måndag den 15 januari 2010:
Imorse när jag gick upp halv sju va jag pigg? Skönt! Kom iväg och inte en söndagsåkare framför mig. Kanske därför jag är på så bra humör idag.
Helgen :
Fredags va det matmys och letsdance mys med Emelie Blev inte all för sent och vidare hem till . och sov.
Lördagen va det en tur dag!  Jag va iväg på i och när jag kom hem så kom p men en ny telefon, och den första frågan jag fick från lisa: Vad heter den? Ja sony ericsson och är svart!
Kvällen blev det bio luftslottets som sprängdes sen bara ta det lugnt. eftersom det va en skit natt med j.
Söndagen blev fin och lugn.
Tänk va skönt det är att vakna på helgen ohc inte känna att man har ont i huvudet eller är skit trött.
Jag gillar vita helger, fler av dom så löser vi det här.
Kanske kan bli äventyr till helgen! Gilla!
Ut i det fina vädret nu och prata med v b "stockholmare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0