E8:an

Underbar långhelg, började redan i torsdags klockan tjugo över två. resan gick mot huvudstaden och nästan det första man ser när jag hoppar ut bussen med min packning är Lisa. Det va som vanligt, eftersom vi pratar minst två gånger om dagen så får man den känslan att hon är här fast hon är 20 mil ifrån.
Vid halv sju började resan satte sig i bilen och började direkt då den känslan att jag aldrig skulle klara av det.
Jag gjorde det, tur att jag hade lisa med mig och att jag slapp få mer panik än jag fick.
Vid halv ett kom vi fram, packade ur allting och lägga sig i "sängen" va skönt efter den resan.
fredagen bjöd på åkning & afterski  trevligt men lugnt! Lördagen blev nästan samma, va helt slut på kvällen så sängen blev min kompis och en natt som inte var för trevlig.
Söndagen åkte vi hem, va skönt och åkte tillbaka in till stan för en fika på grodan sen blev det "som vanligt" och slutade med tre timmars sömn den natten men morgonen blev helt underbar!
Även har jag sen förra helgen varit himla arg. Hur man kan orka bry sig om folk man tror så mycket om och inte vet ett skit. Att man pratar med folk om en och som har inte en blekaste aning om någonting. Det är som att räkna ut 1+1 och det blir 3. Att man orkar hitta på saker som det inte finns ett rätt i. Men om du tycker det är roligt så fortsätt, du kanske inte har något bättre för dig. Jag ska inte hindra dig.
Nej ni dåligt stämning gillar vi inte, jag är glad att det fortfarande är lång tid kvar.
Nu va det två hela nästan tre, där snackar vi sextio hela. Som sagt det finns inte med på världskartan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0