vecka 7

Kort och gott kan jag säga att den här helgen har varit mysig och underbar!
Igår åkte vi in till stan för att fixa han nya blad och sen matchen.
Åkte aldrig till emelie, inte för att jag itne orkade men jag ville ut och gå. Men där tog jag ett dumt beslut!
Hela jag frös, det va ju 10 minus ute och där kom jag med sommarskor? Jani, jag får träffa henne på onsdag vi sa? Efter ett om jag minns rätt?!
Eftersom jag tror att jag får huvudvärk av halstabletter så slutade jag med det igår man vaknade både inatt och imorse med det.
Ska ta en kopp kaffe nu sen lura lite på tvn sen åka till kumla för att träffa Elina!
Försöker även få tag på fru stockholmare som jag skulle ringa kvart över elva. Men frun hittar inte svara knappen!
Just måste fixa låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0