vecka 7 dag två

Som sagt träffade jag Elina igår. Alltid lika trevligt och alltid lika mycket och prata om.
Det roligaste är direkt när vi träffas säger vi "jag har två skit roliga saker och berätta" " Ja jag har tre" ungefär.
Senare sent på kvällen träffade jag w eller han åkte skridskor och jag kollade på tv. Men det blev några timmar tillsammans inatt iaf innan jag skulle iväg.
Jobbat, jag är riktigt trött. Men jag är lycklig som en femåring! Lisa kommer hem idag!!
Träffar inte henne ikväll med imorgon direkt efter jobbet ska jag åka in till henne och Fredrik! Fast vi pratar hela tiden så saknar man henne!
Jag ska ha en lugn kväll. Försöka få in allting i veckan! Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0