skogen och två på en!

Kalas dag! Vaknade först kvar i sex sen gick jag upp halv sju. Sen började jag åtta, skönt.
Hoppas på ett besök inne i stan sen för att hälsa på Emelie och snacka av sig lite. Eller för att inte få sitta och dricka kaffe själv? den tjejen är guldvärd men som en viss annan vän, behöver inte ens nämna hennes namn så ska hon oxå flytta till huvudstaden snart.
Och imorgon ska jag träffa matilda efter jobbet, ska bli riktigt kul eftersom jag inte träffat henne på över en vecka, nästan två tror jag. Skandal!
Ikväll blir det tidigt för jag börjar sju imorgon på ett helt nytt ställe och nya människor. ska bli trevligt och spännande och se hur dom har det där!
såja, tar vi tag i kvällen och kollar mot den tredje

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är guld värd!

2010-02-05 @ 10:31:19
URL: http://emelielindohf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0