Lördagsmys

Igår somnade jag innan andra delen på let´s dance. Va faktiskt hos Erika en stund sen åkte jag till W.
Imorse vaknade jag kvart i sju! skandal. Men då rörde jag mig hemmåt för att prata med m&p och fixa och hämta kläder.
Varit och kollat på innebandy i mellringe, första gången efter min trafikfara:) Men jag lyckades köra 50 denna gång! nästan.
Sen åkte vi in till stan och kollade skor, käkade på R L sen vidare till marieberg och köpa skorna där. (dock inte jag som skulle ha, men jag är rikigt sugen på ett par röda, Frågan är: Kan Linda ha röda skor? jag väntar med spänning)
Vi ska snart in tillbaka till stan för att träffa C&E för att kolla på konstert. Sen får vi se vad som händer!
Meeeen, något sätt längtar jag till nästa helg!
Kan bli en överraskning vad som händer då :) Jagvet! Haha

Tänkte lägga ut en låt här imorgon som är riktigt bra. Frågan är vem som sjunger? Jani, ni kommer nog aldrig kunna gissa. Jag trodde inte mina öron när jag hörde det iaf!

Nej nu ska jag fxa mig tills vi ska åka in.

idag har det varit en sakna lisa dag. (bara så ni vet)

Just! Bosse&Annikas  son (Micke) fick en son imorse. En William!
Välkommen till världen William!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0