kråkan

vilken dag.
Va hos Matilda bara en snabbis igår, jag kunde inte prata så vi sa att vi skulle ses en annan dag då jag kunde prata. Men det va trevligt och roligt och träffa henne. Tre veckor sen va det!
Så skulle jag prata i tele med Lisa på vägen hem. Hon skrattade och om hon inte gjorde det va hon VA? men vi kom fram till att vi båda längtade till resan den 22 maj! (ska nog kolla lite nu, snart)

Sen när jag kom hem skrattade pappa åt mig. Mamma jobbade så jag låg i sängen när hon kom hem. Tacka för att båda vi kan teckenspråk. så det blev det och efterlyst innan jag somnade i min säng och hon väckte mig och sa att hon skulle gå ner och sova. Vaknade inatt flera gånger och fick dricka vatten och stänga av tvn eftersom jag låg på dosan så jag gjorde så att tvn gick igång igen. 1-0 till mig själv! kvart över sex vaknade jag och körde vidare på teckenspråk med mamma, men jag "sa" hejdå iaf.
Åkte till jobbet där jag märkte att rösten hade blivit lite bättre så alla kunde höra vad jag sa iaf. Lisa skrattade inte lika mycket iaf! Åkte direkt till W och nu sitter jag här med Glee och en mage som gör ont! Fast som jag sa till Lisa. "Ja nu vet jag att det är på gång. Det är jag glad för"

Tänkte somna i soffan och vakna sen när han kommer. Jag börjat ju trots allt sju imorgon!


kolla lite hotell nudå. Längtar till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0