Jobb utan prat

Hemma!
Jobbade igår och när jag slutade ringde jag till emelie som berättade att hon hade fått lägenhet i Stockholm. Super glad och trött åkte jag in till henne och drack kaffe, i massor då. Hon ska flytta den 1 mars, tråkigt för grodan som kommer gå i konkurs men det är ju inte mitt problem, mest emelies!
Va hon henne till jätte sent och åkte sedan till W som skulle göra allt annat än sova efter sin träning, låter helt fel men då menar jag duscha och äta. Förlåt Emelie :)
Samtidigt igår hos emelie tappade jag rösten. Kul, nej! Så imorse när jag vaknade tio i fem först vågade jag inte prova att prata men vid kvart i sex tog jag mig till fånga och sa mina första ord... eller kalla mig kråkan. Jag åkte iaf iväg till jobbet tio över sex och frågade om jag fick vara kvar fast jag lät som jag gjorde. Jag fick det men det är inte många rätta ord som kommit ur mig idag. Jag har ju inte ont i halsen iaf och det är jag glad över!
Så nu sitter jag här, väntar på att Matilda ska ringa, åka till henne så hon får sköta snacket! Kan bli en sväng förbi Emelie innan jag åker hem men det vet varken hon eller jag om?! Haha
Imorgon har jag sovmorgon! Börjar kvart över nio men dom varnade mig att jag skulle få komma tidigare. Men jag måste få så mycket pengar så att jag kan sitta och pendla mellan Örebro och Stockholm nästan varje helg mellan April och slutet på maj (för sen åker jag och ena Stockholmaren utomlands)
"Pratade" med Lisa förut, hon påminde mig om hans resa. Det är mindre än två månader kvar nu.
Lite te sen staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0