Heeeela veckan

Sådär, helg jag är inte så glad för det. Eller jo.
Jag har varit frusen hela veckan och sagt att jag får bli sjuk på fredag eftersom jag ville inte bli sjuk och missa jobbet.
Så när jag stängde igår kände jag direkt i halsen. Jag la mig i soffan hemma sen skulle Danne in till stan och snäll som man är som syster körde jag in honom med ett stopp hos emelie som jag redan hade träffat efter jobbet.
Så slutade Ws träning och jag la mig i soffan och kollade på let´s dance och så blev det som vanligt när man blivit över 20 2010. jag gick och la mig innan elva, eller ja, vi.
Vaknade i natt kunde inte svälja och hade feber. väcka honom gå upp, läste tidningen, och drack varm oboy. Sen kunde jag somna om till sju så va jag så snäll att jag åkte hem och han fick sova vidare.
Jag som skulle ut ikväll. Lutar åt att jag går ut men utan att dricka om jag inte har feber. Jag ska ligga i soffläge hela dagen! Men om jag känner mig som nu kanske det går i en eller två cider :)
blir dejt med dom beeeeeästa ikväll.
E, E, M, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0