bruuuuumbruuuuum

Tur att jag fick snacka av mig igår med Elina. Vi va ute och gick fast det va svin kallt och nästan i två timmar.
Sen idag så blev jag fundersam, hur tänker den nu? Haha ja ni.
Längtar tills imorgon och jag kan sätta mig i bilen tio i tre och känna att det är helg! Kommer bli en toppen bra helg!
Allting planerat och nästa vecka är oxå nästan helt planerad.
Vet ni? Jag ska på andra chansen på melodifestivalen! Fick reda på det igår. (Haha Matilda)
Förut när mamma sa att hon skulle ta en kaffe, kollade jag på klockan halv sju. Jag som trodde klockan nästan va tio. Gissa hur trött jag är, och även inatt ska jag sova helt själv i sängen.
men imorgon så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0