Man ska aldrig vara helt nöjd

Vilken julhelg! Helt sjuk kväll i lördags, lite förpärla här hemma sen vände mitt humör när vi skulle åka upp på stan. Jag och Carro gick och skrek "Vi ska supa bort alla våra bekymmer" men jag tror jag glömde bort mitt humör innan vi hann och komma fram till bilen som tog oss mot frimis.
Jag hade glömt bort mitt humör men helt klart hade jag och Carro "en väg att gå" vi gick mellan dansgolvet och baren hela tiden. vi shottade tekila för många gånger vi drack för många cider. Men älskade Sophie körde hem oss som tur va. Jag kan lova er att det va kallt när vi gick till henne. Eller? Haha

Jag skulle aldrig ha vaknat på söndagen, golvläget blev en ställning innan mamma kom och hämtade mig så vi åkte upp på rean. Jag pallade inte och åkte hem coh sov. Sen va det påt igen, Elina som varit i värmland ville ut. Jag är inte den som är den! började sakta men säkert, men väl ute kom melonshottarna igång. riktigt kul kväll som slutade med många missade samtal och en skönt sovmorgon!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, vakna någon gång inatt och lägga mig i sängen!

Vad gör det om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0