det är den 1/12 och jag har redan tröttnat

jag pratade i telfefon nyss och berättade att jag va trött på att skrapa rutorna två gånger om dagen. Fick ett as garv och en som berättade för mig att detva den första december. TACK!
Veckan har nästan varit som vanligt, gööööeeer skööön! Nu ikväll har jag haft Ida här, vi har ätit svampmackor i ungen. Gaaaalet gott! Vi försöker planera nyår, vi har två planer. Mamma och pappa eller romme!
Va inne på slälen ganska länge, men vi har hoppat det och laddar om på nytt för att se vad borlänge har att bjuda på. Sist jag va där flög jag till ettvarmare land, det skulle ju inte vara helt fel det heller.

Kommer nog även sluta med en skidresa innan nyår! Planerna avslutas imorgon!
Imorgon kommermin Lisa hem till Örebro, vi ska äta middag ute och så på fredag ska jag åka med henne upp till elstockholmo. Jag hoppas jag kommer hem bättre den här gången :) men som vanligt kan det bara sluta i succé!

Onsdagsfest i soffan med efterlyst och tända ljus. Kan det bli bättre? Nej, just det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0