Ahhama

vilken vistelse med Lisa! jag vill säga att kvällarna va inte som vilka kvällar som helst.
Torsdagen va vi ute och käkade, delade på en flaska sen vidare mot lilla örebro.Pantern och cidern fick avrunda det hela.

Fredagen va ju uppe i stockholm på kvällen, vi kollade på idol, drack vin och åt göttmos mat!
Lördagen va dagen D! Vi skulle nog ta detlugnt, slutade mindre bra för mig.Slutade med att jag kröp när jag skulle borsta tänderna. Den nivån låg jag på. Jag mådde helt klart skit på söndagen, jag kom med tåger som tog mig  till etuna sen vidare mot arboga där min(a) favorit(er) stog! ehh, tyst :) Sen kom jag på idén att gå på bio, så det blev någon braig film som avrundade helgen!

Helgen är nästan planerad och helgen efter oxå! deeeeet känns bra nu!

Let´s go all in!

(man måste chansa för att vinna!)


Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 20:38:34
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0