onsdag den 11/8

Mamma fyller idag, ringde och pratade med morfar igår och frågade hur det kändes att få sitt första barn för nästan 48 år sedan. Han skrattade och sa att han hade blivit senil. så rolig är han! Inte så jätte rlig.
Igår va det nästan ända dagen på hela veckan William va hemma från sin innebandy, men eftersom han hade köpt ny klubba va han tvungen att fixa den så jag fick se han under maten och när jag gick och la mig!

Jag ska cykla upp på stan sen och leta efter en present! Inte en susning vad jag ska köpa men jag hoppas att någonting hoppar upp precis framför mig! Sen tänkte jag ta en filt och en bok och sätta mig i gröngräset&solen och läsa!
Sen ska jag tydligen baka cheescake berättade mamma för mig förut. Spännande!

Kräftfiske imorgon för pappa, jag ska få alla! Längtar som tusan!

Dusch, fix, frulle och stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0