packning dag 1

måste börja med middagspratet med mam&pap ute på altanen
Pap - Kolla va lång julia har blivit (Min granne som är på sin baksida)
mam - Ja, hon är ju längre än Linda nästan lika lång som mig.
Pap&jag kollar på varran med ett flin.
Jag - Mamma jag är längre än dig!

Va vi skrattade!
Dagens jobb och vidare till forex&coop marieberg. Hittade äntligen ett par gladiatordojjer som inte är för stora. (stl. 34)
Så har jag börjat packa oxå, fast jag har bara lagt ner trosor och skrivit en packlista som fyller ett helt a4 blad.
Kollade passet en extra gång och min turkietplånbok som det fanns kvar pengar i sen förra året!

Ni kan bara gissa hur mycket jag längtar.
Va även uppe på ving idag och fixade med hannas&min resa fick faktiskt biljetterna redan?! känns som det är jätte lång tid kvar innan vi ska åka, men tider går så fort just nu så snart kommer den dagen vara här, Fast först ska jag va där en vecka innan med Lisafisa.

måste kolla listan om jag kommer på något mer.

Dom tre/fyra p:na
Pass
P-piller
Pengar
Priiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0