Mingel

Kvällen som slutade lite mindre ön vad jag trodde och en rolig kommentar.
"solade ryggen" du som inte visste det har jag bara en överdel på solariet. Punkt slut.

Efter att suttit här hemma ett tag och killarna dragir vidare gck jag, Stina och Kattis till basse. Och självklart gick vi tillbaka hit. Helt okej kväll men det fattas något.

Hanna och jag har "nästan bokat" nu. hoppas det blir klart imorgon faktiskt. Två gånger på samma år skulle man inte tacka nej till.
Jag åker om en vecka och några dagar till turkiet för inte er som har uppfattat detta, jag och lisa i en vecka. bara vi, solen och lite dricka.

Men som sagt några glas vin för mycket ikväll. Skål och godnatt folket.

(blev visst björnstugan igår med Hanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0