Grattis

Grattis du har vunnit en ny mobil, ja tack! Tror att min har gjort sitt när man inte kan svara eller inga, den stänger av sig själv så är det dax.

Jaja, har varit uppe på sköllervallen och frysit arslet av mig. Sköllersta-ösk i cupfinal. 3-3 efter full tid och sedan blev det straffar 7-6 med fördel sköllersta. ösk hade väl 70-30 boll, men när vi kom dit och jag förväntade mig att Basse skulle stå och Dajje skulle spela från start, fick inte rätt på någe. men efter första halvlek gått och och lite av andra fick jag reda på att målvakten var i sköllersta var 17 bast. vet inte om jag ska lida med hans första halvlek eller vara glad för att han är så ung och får stå i en "folksamcupfinal" (en skitcup eller bästa laget i länet, ta det som ni vill). Han va duktig iaf. känner mig som en nörd, det är jag kanske oxå.
Det ända jag ville komma fram till med allt är resultatet.

nu är det bara en vecka. så har vi precis kommit upp i luften och kommit iväg. tänk på mig då.
Eftersom min granne till jobbarkompis säger att alla flygplan från bolänge sörtar. (tur att jag inte är flyg rädd)

barca- manu 1-0 hoppas dom vinner nu!

grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0