galet igen

Eftersom vi ska åka från bolänge och min kompis Nicklas kommer därifrån vet han hur stort det är, "större än arlanda" haha
Men eftersom han drog till med att alla flygplan som lyfter från bolängeflygplats störtar så självklart så drömmer jag det inatt.
Vi lyfte så pass fort så att mina knän skrapade i marken (jagvet) Sen lagom när vi kom upp snurrar vi och störtar vi mot en fotbollsplan där det är match. In i skogen men då är det bara jag och en "större" kvar på planet jag kryper ut och ser då att mam, pap, bosse och Annika va med på planet och alla klarade sig, utan blåmärken!
en till bara,
Innan det så hade jag fest hemma, jag bråkade med "nämner inga namn" men så blev vi kompiar iaf. Sen börjar det brinna i två killars hår när dom kryper under bordet, jag kommer ihåg när jag slår 112, men det svarar ngon konstig tjej och säger att jag ska fixa det själv. så jag tar ett svart täcke och släcker deras hår...

nej nu orkar jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0