för mycket

vet inte vart jag ska börja eller sluta. Haft kalasdagar dom sista nu. Träffat min stockholmare två dagar irad, eftersom jag inte kommer få träffa henne innan vi flyger och far så va det bra att spendera lite tid med henne. Träffat Stina tre dagar oxå och som alltid är det lika bra&skönt att träffa henne.

En person som har varit extra plus den här veckan är Niklas, skönaste killen från bolänge. 
-Om en toa är trasig och det rinner snart ur örona, gör som idianerna.
- Vad gör dom då?
- Går på toa.
ett lätt exempel hur skön han är.

Och idag efter mam och jag hade varit och handlat så springer jag upp på mitt rum och solar, mitt i solningen kommer danne in springandes i rmmet och skriker att jag måste köra han upp till tomas för han hade stukat foten? så det va att palla sig upp när tiden slog 30 min och köra upp honom.
När jag kom hem va varken mam eller  pap hemma. lägger mig i solariet igen fast på mage då, Efter ett tag ringer min mobil. Står: Världens bästa mamma.
-aa Linda
-Hej mamma, tänkte bara kolla om du kommer hem något ikväll.
- Va?
- Ja vi tänkte börja med maten nu.
- Men mamma jag är på mitt rum.
- Haha jag ropade men du svarade inte.
- Kanske för att jag lyssnar på musik och halv sover.
Hon drar till med ett asgarv och lägger på.

just my life, jag har fått nya favo låtar denna vecka. dax att lyssna på dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha "Jag tror jag solar ryggen ett tag" (I Solariet)

2009-05-19 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0