sjuking

lördagens kväll och söndag&måndag.

Lördagen började hos Hanna, spelade med kort och cider sen taxi till nästa förfest. mycket folk med det blev alltid det gamlavanliga. Klaras och början tyckte jag att det va riktigt kul, men sen som vanligt vet jag inte vart tiden tar vägen så helt plötsligt står jag utanför. blev massa prata sedan sov.

Söndagen gjorde vi verkligen ingenting så fanns det inte mer att säga där.

måndag: som sagt har allting kommit tillbaka och jag går iväg till jobbet men det går inte. Så hanna&jag går till akuten. det har gått för lång tid? va?
sen dessa ringades till vårdcentraler. fick en tid idag klockan ett men så var jag tvungen att åka till pålsboda.
Han hade inte en susning vad det kunde vara men jag fick ta mer än 10 olika tester och hoppas att det slutar bra.
svar får jag på fredag!

skickade sms till Stina förut, skrev att det va dax för en myskväll. fast vi träffades igår är det dax. tror att jag ahr fått svar, men mobilen ligger där nere så jag måste resa på mig för att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0