sjukhelg

fick svar imorse på provsvaren, visade ingenting så om jag inte mår bättre på måndag ska jag in till sjukan.
Så just nu är jag hemma, va i kumla för att handla lite så blev det två böcker. Visst vissa tänker "hon är ju sju" men när man har haft ont i huvuder&mått illa i tre veckor måste man få göra något.
Så ikväll åker jag tillbaka in till stan för att träffa hanna.
Imorgon ska jag tillbaka hem och vara hemma hela dagen.

Minus denne helg är väl två, kanske inte träffar Stina något och så är William borta nästan hela helgen, idag är dom och kollar på hockey sen ska dom ut, imorgon ska han igen till stockholm och söndag innebandy.

jag måste få träffa mam mer nu. just, fick ett par skor från england av henne. Bild kommer!

L8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0