onsdag

sov som en prinsessa inatt.
igår va jag&mam på marieberg och det blev att stå inne på glitter och prata med hanna. alltid lika trevligt! Och det blev lite planer för helgen. Att vara med dom bästa en hel helg, det är det bästa!
imorse när jag åkte in med mam blev det problem, vi skulle lämna in bilen för dom ska chippa? bilen så det blir något mer roligt och vi hade den segaste killen så det blev för sent och tiden gick för fort så det blev nästan så man kom för sent hit.
Träffa matilda idag och så ska jag sova jätte tidigt för sista veckan har jag varit så trött. vad det nu kan beropå?

Att den här veckan inte träffat stina någonting känns sådär, så nu jobbar hon så man inte kan ses heller. men snart är det helg och det gillar vi!

tycker om dig
L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0