Onsdag, återträff

Vilken gårdag, fick äntligen träffa Elina igen. Gick på stan men jag hittar inte just den kavajen jag vill ha. Men när jag inte vill ha det längre kommer jag hitta massa.

Ikväll ska jag träffa gymnasieklassen igen, känns faktiskt ganska bra.
Just! Igår när vi gick på stan Träffade jag Viktor och Victor, inte varje dag man träffar dom. Victor har varit i usa ett halvår, eller sex månader som han sa. riktigt kul att prata lite med dom och hoppas att det blir en återträff med 9:an gänget!

Visst är det jobbigt med det, men det är väl att gilla läget och kolla hur man beter sig senare.
Jag vet vad jag vill, men viljan vill inte alltid samma sak som resten av kroppen.
Jag vet vad dom tycker, jag har rätt. Men någonstans är det något som säger mig att det är fel fast rätt.
Det löser sig säger den bästa, Mam.
Alla dessa sjukdomar tar kål på mig, tar mina tabletter som jag ska. Men för altid då eller? Tre månaders väntetid.
Gillar inte läget.

L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0