helg

vilken helg, trodde att den skulle vara jätte lång men ist blev den för kort.
fredagen var framför tvn tog det bara lugnt och bara mysig.
Lördagen blev för relaxen med Elina, riktigt skönt måste jag säga! vi gick upp på stan och kollade lite, men tiden gick fort och dom stängde en timma för tidigt så det blev jätte kort.
Vi kollade på en film och satt och grät till den, vilken lördagkväll.. Men sen käkade vi tacos och fick i oss lite dricka till melodifestivalen. Stina kom och hämtade oss så satt vi hos henne och sen skulle vi gå till thao, men det var ingen kö till klaras så vi gick in där.
söndag: vakande för tidigt vidare till ikea med Willam och sen upp på stan ett tag. han skulle iväg till nora på match så jag gick runt lite och slutade avd jag skulle äta på kvällen. SLutade med att jag ringde till hans pappa och sa att jag ville åka med till nora. Dom vann och dom andra oxå så det räddade min nästa helg!
kollade på beck och sen va det sov.

L8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0