helg som vanligt

ja, just nu känns det som att jag alltid är ute. Fast det inte är meningen ibland men ikväll ska det bli kul, hoppas jag!
Igår va jag hos Hanna och drack lite vin och fixade mat och kollade resor!
Tog bussen ut till mellringe och kollade på innebandy, för spännande! men vann tillslut med 9-5 tacka gud för det. 
Så åkte vi till odensbacken och sov där. Vaknade när william kom från jobbet halv sju. Gick och kollade på små och sen åkte vi in till stan nu är han i enköping och kollar på hockey? kan det verkligen vara så kul?
När jag skulle gå och handla lite mat förut såg jag mam&paps bil och ringde direkt. Pappa skulle köpa nya glarrer så jag fick bestämma. Fick labaguette av mam så va vi och handlade så gick vi hit på fika.

Jag är nervös till kvällen för min arm, har ont men det bedövar vi med lite smultronvin, cider och rosapantern som jag måste komma ihåg idag!
Hanna, Stina och jag har konstaterat att jag inte varit riktigt onykter på jätte länge och någon ville veta det, sa det till mam
- Ja du har väl isf inte varit det sen du cyklade omkull.
det va i början av oktober.
Nu ska jag diska, fixa såret och duscha.
Ladda!



Älskar er tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0