helg nummer tolv

fredagen blev en lugn kväll så spenderades i odensbacken, lets dance och sova framför tvn innan tio.
Vaknade klockan sex av att william satt coh skrattade med sin pappa, så då va det bara att gå upp och sen åka vidare till stan. Hämtade bilen och åkte hem till mam&pap och käkade färskt bröd och massa gott.
Åkte till marieberg med mam hittade två jackor, väska, skinnhanskar och smycken.
Tillbaka till staden och träffade hanna och Stina uppe på stan och vidare till relaxen där det visade sig vara mycket folk.
Fast det bra va att lisa ringde till mig på dan och det visade sig att hon och hennes vännder oxå skulle dit.
Vi tog cyklarna tillbaka till stan och hämtade lite kläder och vidare till hanna, lite förkrök och sedan klaras. Lyckad kväll men när vi gick hem slutade lite värre för min sovkompis William. haha.

Jag som va lugn på kvällen mådde prima när jag vaknade men efter mina tabletter blev jag trött igen och det blev en hel mysdag.
Idag ska jag hem och ta kort, min morfar fyller 70 snart och ska ha kort på alla barnbarn.

L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0