vilken lördag och äntligen söndag!

gårdagen gick jag upp som sagt kvart över nio, ute och gick med Hanna en timma nästan.
Grejade men massor och sen gick jag upp på stan fick dynghuvudvärk och gick för en soffsovning som inte gck allt för bra när folk ringer (:
Va inte sugen på något men när Stina sa att hon skulle till jonas fanns det lite iaf. SÅ Ida kom och fixade oss.  gick till norr och bromsplan. nog om det blev det bättre efter alla bråk och man inte fattade något. Nykter som jag va så åkte Stina, jag mfl till klaras. Blev några drinkar men lugnt. Kom vid halv tolv och helt plötsligt va klockan halv två. Riktigt kul va det kan man medela och Stina kom med den dumma idén med vimmelbilder. blä!

Det är skidor hela dagen så det blir soffan till 100%
.. och idag kommer han hem, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0