skapligt dålig.

som sagt va jag fortfarande dålig sen nyår i fredags, men började då plötsligt prata med Danilla och Petra på msn och då blev planerna utgång. Så vid fem åkte jag och Loppan in till stan och förfesta och därnåfonstans gick det fel. Hade tagit med mig lite för mycket cider och tog några shottar för mycket. men in kom jag och skulle inte köpa något, otippat att jag köpte för mycket? den natten blev det inte mycket sov men upp med tuppen nio och fotboll med pappa. Satt där till halv nio på kvällen och fick träffa hanna. Så idag blir det lugnt, va så dålig igår så det va farligt.
som sagt ska jag inte dricka förns på fredag då det ska bli utgång. en premiär till.
Imorgon ska jag träffa hanna och det känns att det behövs, igår missade vi alla matcherna för vi pratade hela tiden och vi visste aldrig hur dom slutade.

fixa o dona lite så löser vi det här, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0