oplanerat

gårdagskvällen vill jag inte klaga någonting på. Satt helt själv inne i stan så kommer Petra på idén att spela yatzy, går dit men vi sitter bara och snackar och kommer fram till att det skulle va gott med lite cider&öl.
så vi går till nygatan och tar lite av det sista vinet jag hade och sen till Thao det nyöppnade stället som vi gick ifrån innan vi äns hade hängt av oss kläderna för det va sån kö! vidare till Niklas&tobbe och spelade lite spel. trevligt sällskap!
kom vi på en idé att vi ville dansa lite, kollade på klockan och den va tolv. Så vi får till klaraskön men hoppar den idén och går till donken och sen gick jag vidare tillbaka till nygatan.

Just nu sitter jag hemma ganska skönt att få prata med mam&pap om allting. Dom ringde nämlingen imorse och sa att dom skulle åka och kolla på bil, men inte köpa någon. Så ringer pappa när jag är påväg hem, dom en liten barnunge skriker han "Vi har köpt bil" trevligt och mam va inte helt nöjd för dom skulle ju inte köpa en riktigt nu men pappa ville ju verkligen. Så det va julafton igen för honom!
Så när dom kom hem så skulle han berätta allting som va bra med bilen. Den va sprillans inte gått en meter (rullat) spinn och allting vad han snackade om. Men mest va det om något chip och jag som inte fattar något med bilar vet att den ska gå fortare då? rätta mig om jag har fel! Men grejen är att pap aldrig åker i den bilen som vi har nu, utan bara mam så det ska bli kul och se hur hon hanterar det.

Pap ville att jag skulle följa med och kolla på fotboll imorgon och ta med Linda&Julle fotbollsdag så det blir morgondagen! Så det blir norrut imron!

Ikväll kan det bli utgång men Petra&några. kan bli riktigt kul faktiskt. Och jag som skulle vara nykter fast det sket sig ju redan igår så.
Så nu när man jobbar i stan skulle det väl inte vara helt fel att hitta en lägenhet? nejnej, sitter och kollar lite nu men mam&pap vill inte släppa iväg mig än. jag är ju bara 19 och mam va ju 15 när hon flyttade så det är ju fimaprima.

allting känns oplanerat men det är nästan så det ska vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0