några problem ur världen

att det kan vara så sjukt med livet, allting kan inte gå som tåget visst. Men en jävla bergochdalbana är väl gränsen?
Igår va en dag då det va födelsedag, Hanna, Madde Frida&frida fyllde så grattis i efterskott!
Hanna blir att firas på lördag och jag är redan laddad fast jag är förkyld och troligen fick tillbaka febern igår kväll. Men hoppas den inte sitter kvar just nu. för idag vill jag ut och gå långt men med tanke på förkyldningen känns det sådär.
Hämtade skorna från hm i måndags oxå. Lysande sköna men ett par va lite stora men allt går ju att fixa! som sagt så beställde jag dom till nyår, men dom sa ju inte vilket nyår. . . .

Va på marieberg med Stina en sväng igår, hittade äntligen ett andra par med jeansleggings.
kvällen tillbringades med Matilda! och det va en behövlig prat tid vi hade, fast det har vi alltid

kort på skorna kommer väl. lite snäll mot Danne nu kanske.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0