mygod

kort och gott va det inte allt för svårt  att somna igår, svårare va att gå upp imorse.
men mitt problem idag är att jag fortfarnade är bakis, jag har ont i huvudet som en gris. Dricker nästan för mycket vatten och är helt död.
idag blir det endast att försöka hålla sig vaken och jag vågar mig inte på bilen förns ikväll.

Och nyår, tänker efter hur mycket jag hörde bland folk, haha ja nu snackar man sina närmaste vänner som snackar massa skit. tio minuter efter är det som bort blåst. Men det är inte något jag känner någon energi på men det är så skratt retande om jag får säga det själv.
Men tycker om er för det, det man inte vet lider man inte av. fast jag vet, jaja

en kaffe för att hålla sig vaken till kvällen och se vad den bjuder på och ladda upp bilder från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0