jobb

dax för att ta en fredag, sitter just nhu på jobbet och ska precis börja om sex minuter.
Har inte blivit mycket här alls.
Har inte träffat mam&pap mycket alls och det känns sådär.
men det är ju alltid trevligt att vara i stan. och ikväll får jag se vart det bär av. riktigt sugen att träffa Stina, eller om man skulle ta tag i mobilen att ringa till Hanna och kolla hur hon har det efter åtta jobbet.

Ja just nu i livet är det ju mycket mycket kaffe, mycket William och mycket jobb.
Inget jag klagar över men idag kommer jag faktiskt inte ihåg om jag låste allting som jag skulle. så det blir iväg på rasten och se hur allting ser ut.

Dax för lite arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0