intervju fredag

uppe med tuppen imorse och va ute och gick lite innan så jag skulle se pigg ut.
Väl uppe vid järntorget hittade jag knappt. gick upp en trapp för mycket och sån någon som man inte ville se. haha!
gick som på räls och jag ska på utbildning på tisdag redan.
får se hur länge man blir kvar medans man söker annat, som sagt är det här jobbet bara en liten "tjäna lite pengar extra mellan allting"
Kvällen va tänkt hemma men den blir hemma i Hannas superfina lägenhet men lite tacos och skratt till let´s dance. och imorgon blir det som planerat, utgång med hanna&stina kan bli en tripp till Laxå och kolla om sköllerstagänget går vidare till skövde. men frågan är om dom klarar sig lika bra utan mig? känns som så! Men pappa va sugen.

ja leta fram lite kläder tills ikväll och imorgon.. Kajsa vill att jag ska klappa henne oxå, bäst så annars så vet vi hur det slutar.

hejrosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0